Zaměstnavatel ocení Váš názor
Také řešíte v práci jeden problém za druhým a nelíbí se Vám, jak na Vás šéf občas zakřičí, ale nikdy se neozvete? To je však velký problém. I když máte pocit, že nemůžete mít námitky protože, nechcete přijít o práci, nenechte se zmást.
Vždy se raději ozvěte a řekněte svůj názor. Nemusíte se samozřejmě utrhnout na každého s kým nebudete souhlasit, ale můžete zvolit pozitivní přístup. Tohle se mi líbí, ale tohle bych raději udělala jinak nebo Ráda bych si vybrala dovolenou, kterou jsem si ještě nevyčerpala. Buďte asertivní a nebojte se říct, co si myslíte. Možná budete překvapeni kolik lidí tento přístup ve Vašem okolí ocení.
Vyhněte se problémům ve službách
Možná znáte pocit, kdy odcházíte od kadeřnice či kosmetičky se slzami v očích, protože představa, kterou jste měla, se bohužel nenaplnila. Není to však ve většině případů chyba kadeřnice či kosmetičky. Je dobré si uvědomit, jestli jste kadeřnici vysvětlila, jaký účes si představujete nebo kosmetičce, který typ obočí zrovna chcete vytvarovat. Nebojte se ozvat přímo při výkonu služby a zaměstnance dál informovat o svých představách. Určitě ocení Vaši snahu a bude si i jistější ve své práci.
Lidé si Vás budou více vážit
Mrzí Vás, že na Vás kamarádka poslední dobou nemá příliš času nebo, že Vaše dítko už dlouho nebylo na hlídání u babičky? Není nic jednoduššího než se ozvat tam, kde je to potřeba. Uvidíte, jak se Vám vztahy kolem Vás najednou projasní. Není v tom žádná věda, třeba jen kamarádka řeší hodně osobních problémů a babičku bolí záda. od sebe ani od druhých. Když dáte najevo svůj názor a ozvete se na místech, kde to nikdo nečeká, lidé si Vás najednou začnou více vážit. Zkuste to i Vy, spokojení budete na obou stranách.